неділю, 27 лютого 2011 р.

Ура!!! Ми святкуємо подвійну перемогу!

Шановні читачі нашого блогу. У мене чудові новини! Проект Ці тенета Інтернету", про який я писала раніше, знову у центрі уваги.
По перше: ми все ж таки домоглися своєї мети. Наше село підключили до швидкісного Інтернету! По друге: наш проект потрапив у 20-тку кращих проектів конкурсу «Успішний проект 2010» і має шанси на перемогу.
Шановні учасники проекту, читачі нашого блогу та всі, хто випадково потрапив на цю сторінку. Ви можете ознайомитись з матеріалами нашого проекту на Iteach WIKI. Ми будемо дуже вдячні, якщо ви залишите свої побажання, відгуки, коментарі тут.
Я дуже хочу, щоб наш проект переміг. Побажайте нам успіхів.
Про долю проекту читайте в наступних публікаціях.

3 коментарі:

Igor сказав...

Я радий за Вас і Ваше село. Ви тепер сучасні. А проект просто супер.Бажаю удачі.

Unknown сказав...

Як я за вас рада. Нарешті ви будете у курсі всіх подій що відбуваються у світі і їх активними учасниками.

Галина сказав...

Для п. Ігора та п. Оксани
Дякую за підтримку.