24 березня для учнів 9 класів був особливий день. Хвилюваня переповнювали їх, адже попереду захист проекту з інформатики по темі «Інформаційно-комункаційні технології».
Це перший проект, в якому учні 9 класу брали участь. Тому мені, як координатору проекту, доводилось часто відповідати на питання : А чому? А як? А якщо так? А можна так? А підкажіть?
Ідея проекту виникла тоді, коли я збагнула, що ми не можемо в повному обсязі вивчити тему «Інтернет». Проблема в тому, що в нашій школі підключення до Інтернету через Відкритий доступ Укртелеком. Швидкість з’єднання 40 кб/сек. Я чому б нам не дослідити, які саме провайдери і які тарифи підключення до Інтернету можуть нам запропонувати відносно географічного розташування нашого села. Це і було основною метою нашого проекту. Також ми досліджували можливості Інтернету, правила роботи в Інтернеті.
Завдання для учнів я подала у вигляді буклету.
Результати роботи учні відобразили в презентаціях та публікаціях:
«Все для вас»;
«В майбутнє з Інтернетом!!!»;
"Інтернет і Ми"
«Ярмарка кросвордів»;
«Путівник початківця»;
«Всесвітня мережа».
А тепер докладніші, що кожна з груп робила:
Спочатку ми опрацьовували теоретичний матеріал з підручника, проходили тестування. Після цього учні вибирали собі однодумців та проблему, яку будуть досліджувати.
І група. Учні цієї групи мали найвідповідальніше завдання. Вони вивчали, які провайдери підключення до Інтернету можуть запропонувати нашому селу . Учні досконало вивчили необхідну інформацію, поділилися нею із своїми друзями. Як з’ясували учні, ми можемо підключитись через мобільний телефон, модем «Київстар» або Укртелеком «Ого». На жаль «Київстар» не є швидкісним, і тому вони спочатку зупинилися на підключенні «Ого». В компанії Укртелеком у Дрогобичі, куди ми з учнями завітали, нам поставили умову: якщо буде 100 бажаючих абонентів, ми підключимо ваше село до Інтернету. Аргументували свою умову вони тим, що потрібно на АТС доставляти дороге обладнання (порти), яке має себе окупити. Також нам доступно пояснили умови підключення, необхідне обладнання і тарифи. Після того учні вирішили ще дізнатися, які умови підключення через модем «Київстар». Всю зібрану інформацію вони відобразили в буклеті, який назвали «Все для вас» .
ІІ група. Це учні, які інколи підключаються до Інтернету через мобільний телефон. Вони вважають себе повноцінними користувачами і вирішили допомогти початківцям. Учні запропонували короткі відомості про послуги Інтернету, а також сайти, які, на їхню думку, можна відвідати початківцям.
ІІІ група. Учасники цієї групи проводили опитування учнів 8-11-их класів. Метою їхнього опитування було визначити, чи багато дітей мають комп’ютери, як вони їх використовують, і найголовніше, чи бажають підключитися до швидкісного Інтернету «Ого». У них виявився цікавий результат: половина опитаних мають комп’ютери, але в більшості використовують їх для ігор та перегляду фільмів. На жаль, дуже мало учнів виявило бажання підключити швидкісний Інтернет. Учасники цієї групи створили список бажаючих та порекомендували всім нетерплячим підключатись через модем «Київстар». Свої результати вони відобразили в презентації «Інтернет і Ми».
IV група. Учні цієї групи мали завдання - здивувати нас. Вони шукали в Інтернеті та в додатковій літературі цікаву інформацію, яка відноситься до теми проекту. Їхні старання були достойно оцінені. По-перше, вони ознайомились з великою кількістю корисної інформації, зуміли проаналізувати її та запропонувати нам найцікавіше та корисне. У своїй публікації «Всесвітня павутина» учні розповіли про права та обов’язки користувачів Інтернету, а також про книгу скарг, яка існує в Інтернеті. Не обійшлося і без афоризмів та цікавих висловів про Інтернет.
V група складалася з учнів 9-Б класу. Вони досліджували кількість бажаючих підключитися до швидкісного Інтернету. Їх вразило те, що ті учні, які користуються Інтернетом, відвідують тільки «Контакти». Тому дана група дев’ятикласників побажала учням використовувати Інтернет з користю, оскільки немає можливості ще й розважатися.
VI група. Це група однодумців. Їм дуже подобається складати кросворди, ребуси, а потім обмінюватись ними та розгадувати їх. Тому цього разу вони пішли тим же шляхом, адже тема справді багата на нові терміни. Їхня публікація має назву «Ярмарка кросвордів».
Немає коментарів:
Дописати коментар